آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

تولد نه ماهگی آرمیتا

1393/1/17 2:49
نویسنده : مامان مریم
507 بازدید
اشتراک گذاری

آرمیتام فرشته زیبای من تولد نه ماهگیت مبارک بوسبوسبوسکوچولوی شیطون من داری یواش یواش بزرگ میشی بعضی وقتها با خودم میگم کاش همیشه همینطور کوچو لو تو بغلم  بمونی و بزرگ نشی نمیدونی حس دوست داشتنت چه زیباست نمیدونی وقتی بغلت میکنم و میبوسمت چه آرامشی بهم میدی نمیدونی وقتی بهت شیر میدم و تو توی چشام خیره میشه و بعدش بلند میخندی چه حسی بهم دست میده خیلی زیباست حس دوست داشتنت خیلیییییییییییییی.

آرمیتام ، همه وجودم ،یادت نره تو هر سنی  تو هر شغلی تو هر پست و مقامی هم که باشی تو همیشه برا مامان همون پرنسس کوچولوی پاک ودوست داشتنی هستی و خواهی موند دوستتتتتتتتتتتتتت دارم تا وقتی نفس تو وجودم هست

بوسبوسبوسبوسبوسمحبتبوسبوسبوسبوسبوس

عزیزم مامان رو ببخش عکسای سیزده بدر و با تولدت اشتباهی فرمت کردم فکر کردم تو کام هستش از دوربین پاکشون کردم ببخش جونمبوس

همیشه دوست دارم محکم بغلت کنم و بلند بهت بگم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)