آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

لحظات شیرین

1393/6/3 3:33
نویسنده : مامان مریم
650 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم هر ثانیه از زندگی رو با تو سپری کردن لذت بخشترین چیز تو این دنیاست نمیدونی چقدر دوست دارم  نمیدونی،فقط روزی که خودت  مامان شدی قادر به درک این حس خواهی شد.

آرمیتام همه عمرم همه زندگیم با تمام وجود بهت عشق می ورزم و از خدای بزرگ سپاس گذارم که بهم اجازه داشتن چنین نعمت بزرگی رو داد .

از 17تیر ماه همه لحظات با تو شیرین بودن و هست و انشاا.. خواهد بود ،بعضی از عکسات با مزه بودن خواستم تو این پست برات بزارم که جاودانه شن .دوست دارم خیلی خیلی خیلی

 

کپی اردک بالشتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تازه یاد گرفته بودی عقب عقب بری چقدر کیف میکردی

 

 

 

 

عاشق اسکتر بودی و هستی

 

 

 

چقدر این لحظات شیرین بودن

 

پسندها (2)

نظرات (3)

الهه مامان مبین
3 شهریور 93 19:24
قربون اون لپای قشنگت عروسک من . بووووووووووووووووووووووووس
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزززم
عمه جووونی
6 شهریور 93 18:44
واااااااااااااااااااای خیلی با حال بودن چسبید یک جورهایی می شد گفت آنچه گذشت
عمه جووونی
6 شهریور 93 18:54
غرق عکس ها شدم یادم رفت اومده بودم چی بگم عمه جون عزیز دلم عسلم قندم شکرم خوشگلکم اولین روز دخترت مبارک باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنوووون عمه جونی