آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

تولد هفت ماهگی آرمیتا

1392/12/6 1:03
نویسنده : مامان مریم
500 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکت باشه

 

 

نفسم

 

 

به به عمو جون

 

 

 

 

چه خوشحالی

 

معلوم شد خوشحالیت برا چیه میخواستی ما رو سرگرم کنی خودت بری تو کیک شیطوووون

 

 

 

به به

 

 

عزیزم

 

 

اینم توپات به به

 

 

به به تووووپ

 

 

دوووووست دارم

 

 

تولدت مبارک بوووووووووس

 

 

 

 

 

 

ماچماچماچعزیزم تولد هفت ماهگیت مبارکماچماچماچ

 

جونم امشب آنا اینا اومدن خونمون برا شما که اصلا بد نگذشت یه عالمه کادو برا خودت جمع کردی

،نفسم حسابی  شیطون شدی با کله میخواستی بری تو کیک چشمک آنا جون  اینابرات ماشین با یه عالمه

توپ گرفته بودن خیلی خوشت اومده بود برات تازگی داشت سوار ماشینت میشی منتظر میشه که حرکتت بدن

جووووووونمماچ

قربونت برم عمو اینا هم یه کیف آرایش برات گرفته بودن جنسش نرم هست دوست داری تو دهنت

باشهنیشخنددستشون درد نکنه ماهم برات تلفن گرفتیم آخه عاشف تلفنی مخصوصا وقتی من صحبت میکنمزبان

جونم نفسم همه عمر مامان دوووووووووووست دارم خیلی خیلی بیشتر از تصورت خیلی زیادماچ

پرنسس کوچولوی مامان حس مادر شدن بهترین وغیر قابل وصفترین حس تو دنیاست از خدا ممنونم

به خاطر همه چیزماچ

عزیزم این سری اول عکسات رو گذاشتم ،جووووونم هیچ وقت فراموش نکن من و بابایی عاشقتیم بغلماچبغل

  

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مهدی کوچولو
6 اسفند 92 17:05
عزیز دلم تولد 7 ماهگیت مبارک ماشااله چقدرم نازه مامانی خوشحال شدم به ما سر زدید
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
آدرینا
8 اسفند 92 15:48
7 ماهگیت مبارک
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه جووونی
9 اسفند 92 23:16
سلام گلم تولد تولد تولدت مبااااارک عسلی عسل
الهه مامان مبین
10 اسفند 92 16:39
7 ماهگیتم مبارک باشه خوشگلم .. منم دارم برنامه پس فردا رو میچینم . 20 ماهگی مبینم تموم میشه ... به زودی عکساشو میذارم ....
مامان مریم
پاسخ
مبارک باشه عزیزم