آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

لحظاتی کوتاه با آرمیتا

1392/8/21 19:53
نویسنده : مامان مریم
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم اینجا فقط پنج روزت هست تو خواب داری اینجور شیرین میخندی قربونت برم

 

قربون خندت برم

 

اینجا نه روزه هستی اولین و آخرین بار بود که پستونک خوردی از اون روز به بعد فوت میکردی بیرون

 

چقدر کوچولو هستی اینجا

 

این عکس برا لحظه تولدت هستش بغل خاله مینا خوابیدی فسقلی مامان

 

مینا رفته تو حس خاله بودن

 

عاشق این مدل خوابیدنت بودم فکر کنم 4یا 5 روزه هستی

 

نازم

 

جوجوی من

 

اینجا سه روزت هست برا اولین بار می خواستم ناخنت رو کوتاه کنم خاله مینا آورد تو اون کف دست کوچولوت پول گذاشت که کوتاهشون کنم.

 

 قربونت برم

 

بقیه عکسها تو ادامه مطلب هستن

 

اینجا لحظه اومدنت به خونه بابا جون (بابای من)هستش بغل مانی هستی

 

قربون خندت برم

 

عاشق حموم و آب هستی

 

فدات بشم من

 

چه کیفی می کنی تو حموم

 

مامان اینجا هم گیر دادی که خودت میخوای با وبلاگت کار کنی

 

وای وای

 

دیدی مامان شما هنوز زوده برا این کارا ببین خوابت داره میاد

 

به مامانم نگین که خسته شدم

 

اینجا هم بغل بابا جون چنان محکم خوابیدی که آدم حسودیش میشه

 

خوابای خوب ببینی نفسم

 

فرشته کوچولوی من همه عمرمی

 

دوووووووست داررررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمد
22 آبان 92 1:13
چقد خوشگل و نازه دختره ما چشم نخوره دختر مااا در ضمن مامانش قسمت ناخن که نوشتی خاله مینا نبود دایی محمد بوداااااا
مامان مریم
پاسخ
مرسی دائی جوون آره راس میگی جرات داری به خالش بگو
خاله مینا
23 آبان 92 19:14
خاله قربونت بره عزیزززززززم چقدر بزرگ شدی بووووووس
مامان مریم
پاسخ
پس چی خاله جووون
خاله مینا
23 آبان 92 19:35
خاله فدات بشه اولین بار که دیدمت از خوشحالی فقط گریه میکردم خاله نمیدونی حس بغل کردن چه شیرین بود خاله نمیدونی چه نازی تو فدای خنده هات بشم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونش
سمیه
23 آبان 92 22:42
عکس هات خیلی خوشگله آرمیتا جون
مامان مریم
پاسخ
مرسی سمیه جون
آدرینا
24 آبان 92 23:13
سلام عزیزم ممنون از راهنماییتون . دختر خیلی نازی دارین اگه مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنین
مامان مریم
پاسخ
خواهش می کنم حل شد مشکلتون؟مرسی از لطفتون خیلی هم خوشحال میشم
آدرینا
27 آبان 92 0:30
بله حل شده .منم خوشحال میشم. لینکتون کردم شمام آرمیتای عزیزو ببوس
عمه جوونی
11 آذر 92 21:09
عزیزمی
عمه جوونی
18 آذر 92 21:35
اونقدر خوشم میاد که می تونی بشینی آرمیتاجووونای ول انشالله راه رفتنت