آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

ژستهای آرمیتا

1392/7/19 20:22
نویسنده : مامان مریم
630 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عاشق این جوجوهات هستی

 

نازم

بقیه عکسها تو ادامه مطلب هستشمژه

عزیزم مگه نگفتم وقتی خمیازه میکشی دستت رو جلو دهنت بگیر

 

وااای چقدر خوابم می یاد

 

آهان اون شما نبودی

 

عکس بالایی من نیستم

 

دختر زبونت رو بذار تو

 

خوشمزس

 

اینا هم توضیح ندارنزبان

 

به به

 

 

دارم می رقصم

 

 

کی به من شیر میدن؟

 

 

دوست دارم عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگار(مامان سام)
20 مهر 92 11:52
ماشالله چه قدر عوض شدی خانومی.دیگه خانوم شدی ماشالله بزرگ شدی تپلی تر هم شدی.پیراهن خیلی بهت میاد عزیزم.این عکس آخریت خیلی خوشگل و با احساسه.


مرسی نگار جون دلمون برا دوتاتونم تنگ شده سام رو ببوس
عمه جووونی
3 آبان 92 21:49
سلام سلام صد تا سلام
گلم نازم بالاخره عروسی عم جان به سر رسید و ...
تونستیم بساط اینترنت رو علم کنیم قربان اون خمیازه ات برم که داری خستگیت رو در می کنی عسلم
می دونی عزیزم خیلی ماهی خیلی خیلی خیلی

مرسی عمه جونش
محمد
22 آبان 92 1:08
تو خودت جوجویی دیگه دایی جووون
خاله مینا
23 آبان 92 19:25
آرمیتا خودم بخورمت واییییییی تو چقدر نازی
مامان مریم
پاسخ
راس میگی خاله
نوشته های یک آموزگار
25 آبان 92 21:10
واییییییییییییییی ما شا الله چقد بزرگ تر شدی عزیزم. وای نانازی چشم آهویی قشنگ خاله چقد دوست دارم
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم