آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

توت فرنگی مامان و بابا

اولین یلدای آرمیتام

1392/11/26 17:30
نویسنده : مامان مریم
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

**          *****        ****

پروردگارا  *** آرامش را * همچون *دانه های برف**

 

      ****آرام **و** بیصدا ****

 

              *** بر سرزمین *** قلب کسانی که ****

 

           ******  برایم عزیزند بباران ***

 

              *******یلدا مبارک*******  

 

    

 عزیزم اول از همه مامان رو به خاطر  تنبلیش ببخش میدونم خیلی وقته سراغ وبلاگت نیومدم آخه جونم

 

توهم خیلی شیطون شدی دیگه برام وقت آزاد نمیمونه قربوووووونت برم جونمماچ

 

نفسم یلدات مبارک عزیزمممممممممممممم ،امسال شب یلدا برا هممون مخصوصا برا من خیلی متفاوت

بود

 

عشقم بودنت در کنارمون لذت بخشترین حس تو این دنیاست دوست دارم خیلی بیشتر از اون چیزی که

تصورش رو بکنی.

امشب برا تو هم فکر کنم متفاوت بود یه عالمه برات هدیه جمع شد(شیطون بلا)عکسها رو برات میزارم

 

وقتی بزرگ شدی از دیدنش لذت ببری .دوستتتتتتتتتتت داررررررم نفس مامانبغلماچماچبغل

 

 

اولین هدیه رو یه شب قبل یلدا از بابا جون گرفتی (سکه یک گرمی بود)چقدرم خوشحال شدی جوجوی من

 

 

به به

 

 

بعد گرفتن هدیه خودت رو گرفتی ولی همین که بابا جون گفت مال خودت هست نه مامانت  شروع

کردی خندیدن عزیززززززززم

 

 

 

چیه مامان خودت رو گرفتی

 

 

 

میدونم ماله خودته

 

اینم عکس شب یلدات

پول لز طرف من و بابایی هستش لباس زرد و سفید رو مانی (مامان من) و لباس صورتی با جوراب و کلاه رو

خاله برات گرفته مبارکت باشه عشقم

 

 

 

خوش به حالت

 

 

بقیه عکسها تو ادامه مطلب هستش

 

 

 

 

 

 

جونم

 

چه کیفی میکردی

 

نفسم

 

 

دوست دارم

 

 

این کادوها هم از طرف آنا جون  ،حاجی بابات و عمه نعیمه بادای دای هستش خوش

به حالت

 

 

 

 

 

مبارکت باشه

 

 

عزیزم امیدوارم لحظه به لحظه زندگیت پر از خوشی و خندیدن باشه آرمیتام  خیلی برامون عزیزی

                                            

                                     دوست دارم بدون اندازهزبان

 

پسندها (1)

نظرات (1)

آدرینا
27 بهمن 92 12:31
واااااااااای آرمیتـــــــــا چه کادو های خوشملی گرفتی حسابی کیف کردیا فدات بشم من دلم میخواد یه ماچ خوشمزه از اون لپات بگیرم
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم